۱۳۹۰ خرداد ۱۹, پنجشنبه

فالوده


مواد لازم: شکر دوپیمانه، آب دو پیمانه، گلاب 0.25 پیمانه، نودل برنج چینی 100 گرم

طرز تهیه: شکر رادر آب به کمک حرارت حل می کنیم و پس از سرد شدن گلاب را به آن اضافه می کنیم. سپس در ظرف فلزی ریخته آن را به مدت 4-5 ساعت در فریزر قرار می دهیم و هر نیم ساعت یک بار آن را خارج کرده و هم می زنیم. در این حین نودل ها را در آب جوش ریخته و می گذاریم به مدت 15 دقیقه بجوشد سپس آن را مانند ماکارونی آبکش کرده و با آب سرد می شوریم و می گذاریم خنک شود. سپس آن را با آب و شکر یخ بسته مخلوط می کنیم و با آبلیمو یا شربت آلبالو سرو می کنیم.

برای دوست های خوب کالج استیشن رشته ها را از H.E.B می خرم.
نوش جان

با تشکر از ایرانیان انگلستان http://www.iranianuk.com/article.php?id=10113

11 نظر:

ناشناس گفت...

BAHBAH

ناشناس گفت...

manam mikham

Atefeh گفت...

dastet dard nakone maryam jan, man kheili vaght bood donbale tarze tahieye faloode boodam xxxxx

مریم گفت...

رفتم که درستش کنم.

مریم گفت...

man faloodeh ro dorost kardam, kheili khub bood, vali be nazaram mishe shekaresh ro kamtar estefadeh kard ke zarare kamtari dashte bashe.
:)

ترنّم بانو گفت...

آره مریم موافقم صد در صد

Sara گفت...

kheiliiiiiiiiiii khosh mazzze budd. mmmm. dastet dard nakone

najme گفت...

مریم جون میشه طرز تهیه بانوفی پای رو هم بذاری. من دوست دارم امتحانش کنم

ترنّم بانو گفت...

حتما نجمه جونم به زودی.

ناشناس گفت...

maryam joon , in falode ke gofti , mese falodehaye Iran mishe mazash , man mikham faloda ro dorost konam , merc az dastor ghazahat :)

ترنّم بانو گفت...

بله دوست ناشناس خیلی شبیه می شه چند نفر از دوستان که امتحان کرده بودن خوششون آمده بود.

back to top ^ Scroll to Top