۱۳۹۴ دی ۹, چهارشنبه

ماکارونی و پنیر با کلم بروکلی mac 'n cheese


من با این غذای خوشمزه وقتی آشنا شدم که باید برای پسر کوچولوم درست میکردم. حالا هروقت میخوام درست کنم اونقد درست میکنم که من و همسری هم با خیال راحت بشینیم باهاش بخوریم :) 

مواد لازم برای ۲ نفر و نصفی:
ماکارونی البو ۳ پیمانه (elbow) 
کره ۱/۴ پیمانه 
آرد ۲ ق غ 
خامه ۱ پیمانه 
پنیر خامه ای  ۱/۲ پیمانه یا ۴ oz 
پنیر چدارز ۱پیمانه 
پنیر موزارلا ۱ پیمانه 
شیر ۱ پیمانه 
کلم بروکلی ریز خرد شده ۱ پیمانه 

طرز تهیه:
ماکارونی رو طبق دستور بسته بپزید. ۷ تا ۸ دقیقه پایانی کلم بروکلی رو اضافه کنید که همراه ماکارونی بپزه. بعد همه رو آبکش کنید.


کره آب کنید. آرد رو اضافه کنید و کمی تفت بدید. بعد شیر, خامه, پنیر خامه ای, پنیر چدارز و پنیر موزارلا رو اضافه کنید. وقتی غلیظ  شد ماکارونی و کلم بروکلی رو اضافه کنید.


نوش جان!


back to top ^ Scroll to Top