۱۳۹۰ اسفند ۲۹, دوشنبه

سبزی پلو ماهی


عید نوروز پیشاپیش مبارک سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و شادی براتون آرزو میکنم.

سبزی پلو ماهی، غذائی هست که در شب سال نو می پزند.

مواد لازم برای ۲ نفر:
ماهی ۲ تکه، برنج ۲ پیمانه، شوید ۴ قاشق غذاخوری، پیازچه ۴ عدد، روغن، نمک و فلفل 

طرز تهیه:
برنج را با مقداری نمک گذاشته تا بپزد. وقتی برنج به مرز پخته شدن کامل رسید آن را آبکش کرده با شوید و پیازچه خرد شده مخلوط کرده و دم کنید.
+ من برنج را در پلو پز پختم. برنج ،نمک ،روغن و شوید را درون پلو پز ریخته. پس از آماده شدن کافیست آن را هم بزنید.
 ماهی را هر طور دوست دارید مزه دار کرده و سرخ کنید.
+ من ماهی cod از H .E .B  می خرم که آماده برای سرخ کردن[marinated] هست. این ماهی ها را امتحان کنید خیلی خوشمزه هستند.

نوش جان!

4 نظر:

gilda گفت...

من عاشق ماهی هستم ، دستت درد نکنه عزیزم
سال خوبی در پیش و رو داشته باشی

روزبه گفت...

دست شما درد نکنه، به پیشنهاد شما ما دیشب ماهی کاد خریدیم (شاید برای اولین بار، مطمئن نیستم). البته هنوز امتحان نکردیم.

Maryam گفت...

@gilda

ممنون گیلدا جون

Maryam گفت...

@روزبه

امیدوارم خوشتون بیاد :)

back to top ^ Scroll to Top