۱۳۹۱ آبان ۳۰, سه‌شنبه

ته چین دو رنگ یک نفره


مواد لازم برای ١٢ عدد:

٢ پیمانه برنج، ١ عدد تخم مرغ، ١ق غ ماست، ١ق غ سبزی پلو، نمک و زعفران 

طرز تهیه:

ابتدا برنج را پخته و آبکش میکنیم سپس آنها را به ٢ قسمت تقسیم میکنیم، قسمت اول را با سبزی مخلوط کرده، قسمت دوم را با تخم مرغ و زعفران و ماست البته نمک فراموش نشه :)

سپس ته ظرف مخصوص مافین را چرب کرده ابتدا نصفش را با پلو زعفرانی پر کنید سپس بقیه اش را با پلو سبزی پر کرده مقدار کمی کره روی ان بگذارید رویش را با کاغذ آلومینیومی بپوشانید و در فر به مدت ٣٠ دقیقه با دمای ٤٠٠ درجه بگذارید.





نوش جان 


11 نظر:

Elham گفت...

besiar ziba, khallaghaneh! honarmandaneh. vaghean adam az in tarannom banoo lezzat mibareh

gilda گفت...

مریم جون ، خیلی مناسب حال و احوال مهمانی هاست
دستت درد نکنه خانومی

Sara گفت...

aliiiiiii, khosh mazeee, khoshgel, shikkk

Maryam گفت...

مریم دلم آب افتاد :)

ترنّم بانو گفت...

@gilda

آره گیلدا جون دقیقا برا مهمونی ها خوبه

Arefeh گفت...

به به چه خوشمزه و شیک . دستت درد نکنه مریم جون .

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز داشتم وب گردی میکردم که بلاگ قشنگ شما برخوردم.
راستش من دارم تصمیم میگیرم برای ادامه تحصیل بیام امریکا ولی خیلی میترسم از تنهایی و غربت
به عنوان یه خانم که تجربه زندگی توی امریکا رو داره میتونید راهنماییم کنید. چون من تناهی تنها دارم میام یه کم نگرانم و توی ایران اوضاعم بد نیست ولی میخواستم ریسک کنم
ممنون میشم جوابم رو بدید

ترنّم بانو گفت...

سلام دوست ناشناس

راستش من نمی دونم در مورد چی می خواهید توضیح بدم و نگرانی هاتون در مورد چی هست. خیلی خوشحال می شم بیشتر ازتون بشنوم و امیدوارم بتونم از نگرانی هاتون کم کنم.

لیلی گفت...

ترنم بانوی هنرمند و کدبانو
میتونم ایدی یاهو یا جی میلتون رو داشته باشم؟
ممنون
دوست ناشناس

ترنّم بانو گفت...

سلام لیلی جون

ببخشید به خاطر تاخیر آخر ترمه و سرم شلوغ پلوغ

maryamibanoo@gmail.com
منتظرم :)

نگار گفت...

واو مریم چه کردی دختر! این عالیه!! رفتم که درست کنم اینو :)

back to top ^ Scroll to Top