۱۳۹۰ دی ۲۷, سه‌شنبه

بادمجان ورقه

این غذا را به دوستداران بادمجان به شدت پیشنهاد می کنم.

مواد لازم برای 3 تا 4 نفر:
بادمجان 2 عدد، گوجه فرنگی 5 عدد، فلفل دلمه ای 2 عدد، کدو 2 عدد، قارچ 100 گرم،جعفری و سبزیجات معطر، پنیر پیتزا، نمک وفلفل، روغن زیتون

طرز تهیه:
ابتدا بادمجانها را از درازا برش داده ( بادمجان ها را نباید پوست کند.). سپس آنها را تفت دهید. گوجه ها را خرد کرده در ظرف مخصوص فر بچینید و بادمجانها را روی آن بچینید. سپس فلفل دلمه ای و کدوهای خرد شده را روی ان بچینید.


سپس جعفری و سبزیجات معطر، نمک و ادویه و پنیر پیتزا را روی آن بریزید. 


روی ظرف را پوشانده آن را در فر با دمای 425 درجه فارنهایت به مدت 15 دقیقه قرار دهید. سپس درب ظرف را برداشته و به مدت 25 دقیقه در فر قرار دهید.

نوش جان
ممنون از آشپزخانه ماری

8 نظر:

مونا گفت...

وااای چقدر خوب و راحت :)
مریم پیشنهاد می کنم بنویس مواد لازم برای چند نفر، خیلی مهمه
ضمنا من منتظر خوراک زیان هم هستم، دستورش رو بذار دیگه، حواست باشه تقدیم هم یادت نره:))

ترنّم بانو گفت...

@مونا
مرسی مونا بانواز پیشنهادت. اجرا شد.

حتما حتما در اولین فرصت :)

marie گفت...

سلام ترنم بانوی عزیز ممنون که به آشپز خونه من امدی و خوشحالم که تونستی استفاده کنی من بیشتر از یکسالی است که پست جدید توی وبلاگ نگذاشتم دللیلش هم اینه که به کارهای دیگه ایی که وقتم را میگیرد مشغول هستم شاید یکروزی دوباره گذاشتن پست و غذاهای جدید رو شروع کنم به هر حال از آشنائی با شما خوشحالم و موفق باشید عزیزم
ماری

روزبه گفت...

دست شما درد نکنه!

ترنّم بانو گفت...

@marie
سلام ماری عزیزم
ممنون که بهم سر زدی امیدوارم که زود زود دوباره غذاهای خوشمزه ات را ببینیم :)

ناشناس گفت...

دوست داران بادمجان خیلی ذوق کردند این پست را دیدند!

ترنّم بانو گفت...

@ناشناس
خدا رو شکر :)

Sara گفت...

ham khoshmaze , ham salemo moghavviii ham sari va rahat. dastet dard nakone.:*

back to top ^ Scroll to Top